سلام و وقت بخیر
از بابت تأخیری که پیش اومده از شما عذرخواهی میکنیم و کاملاً متوجه نگرانیتون هستیم. متأسفانه گاهی به دلیل مشکلاتی در فرآیند ارسال از سمت برخی از فروشندگان یا مسائل پستی، ممکنه تحویل بستهها به تأخیر بیفته.
ما بهطور جدی این موارد رو پیگیری میکنیم و همواره تلاش میکنیم با پیگیری مستمر و همکاری با فروشندگان، این مشکلات رو به حداقل برسونیم. همچنین به عنوان تیم پشتیبانی، تعهد داریم تا رضایت شما رو جلب کنیم و در اولین فرصت، وضعیت مرسوله شما رو بررسی و به شما اطلاع خواهیم داد.
ممنون از صبوری و درکی که نسبت به این مسئله دارید.
محمد محمدی –
سلام و وقت بخیر از بابت تأخیری که پیش اومده از شما عذرخواهی میکنیم و کاملاً متوجه نگرانیتون هستیم. متأسفانه گاهی به دلیل مشکلاتی در فرآیند ارسال از سمت برخی از فروشندگان یا مسائل پستی، ممکنه تحویل بستهها به تأخیر بیفته. ما بهطور جدی این موارد رو پیگیری میکنیم و همواره تلاش میکنیم با پیگیری مستمر و همکاری با فروشندگان، این مشکلات رو به حداقل برسونیم. همچنین به عنوان تیم پشتیبانی، تعهد داریم تا رضایت شما رو جلب کنیم و در اولین فرصت، وضعیت مرسوله شما رو بررسی و به شما اطلاع خواهیم داد. ممنون از صبوری و درکی که نسبت به این مسئله دارید.
09176752143 –
بیش از پانزده روز از سفارش من میگذره با وجود دریافت هزینه پست پیشتاز هنوز بسته را ارسال نکردند