باسمه تعالی
شرایط و قوانین استفاده از خدمات بادوما

خدماتی که در سامانه و وب سایت https://badoma.ir/ در دسترس شما است توسط شرکت پیشرفت زیست‌بوم کودک ارائه می‌شود.

شرایط و قوانین ذکر شده در این بخش شامل همه سامانه‌های متعلق به شرکت پیشرفت زیست‌بوم کودک است و  شما با هر بار استفاده از این سامانه ها، در گام اول، کلیه قوانین ذیل را خواهید پذیرفت.

در نظر داشته باشید که کلیه اصول و قوانین شرکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر مقررات و قوانین مرتبط با فعالیت این سامانه تدوین شده است. با استفاده از وب‌سایت، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می‌شوند.

قوانین و مقررات مندرجه ممکن است بسته به شرایط و در طول زمان تغییر یابد، این تغییر در همین صفحه درج و به‌روزرسانی می‌شود. بنابراین با هر بار استفاده از خدمات سایت کاربر مسئولیت مطالعه و آگاهی قوانین و مقررات را برعهده دارد. در صورت عدم توافق با این شرایط شما قادر به استفاده از خدمات سایت نخواهید بود.

بنابراین این توافق‌نامه مبنای ارائه خدمات به کاربران گرامی است وکاربران با استفاده از خدمات بادوما کلیه شروط و مندرجات این توافق نامه را مطالعه و از مفاد آن آگاهی یافته و با پذیرش آن درخواست خدمات می نمایند.

 در هر موردی که ابهامی در خصوص مفاد این تفاهم نامه وجود دارد، کاربران می توانند با کارشناسان بادوما ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند. در هر حال رعایت شرایط برای بهره گیری از خدمات بادوما ضروری است.

پلتفرم بادوما: پلتفرم یک زیر ساخت  فنی برای شکل گیری تعامل ، تعیین چارچوب و ضوابط قانونی بین فروشندگان وکاربران در نشانی اینترنتی  https://badoma.ir/ در دسترس کاربران است  بنابراین پلتفرم یک  واسطه فروش محصولات حوزه کودک به شمار می‌رود و تمام کالاهای موجود در فروشگاه متعلق به تولیدکننده و یا توزیع‌کننده‌های معتبری است که با «پلتفرم بادوما» همکاری کرده‌اند. بنابراین، پلتفرم بادوما ، بستری برای عرضه محصولات کودک و دسترسی راحت کودکستان‌ها و مراکز فعال در حوزه کودک، به محصولات کودک است.

کاربر/مشتری: کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پلتفرم بادوما اقدام کند.

فروشنده: منظور از فروشنده شخصی است که کالا یا خدمات خود را به مشتری / کاربر عرضه می‌نماید و با پلتفرم بادوما همکاری نموده و طرف قرارداد می باشد .

کالا و خدمات : محصول و خدمت قابل ارائه در پلتفرم بادوما است  که شامل هرگونه محصول یا خدمت ویژه کودکان زیر 7 سال است که توسط پلتفرم بادوما بررسی و تایید شده است.

توافقنامه: منظور سند حاضر است که مبنای ارائه خدمات از سوی شرکت پیشرفت زیست‌بوم کودک به کاربران در پلتفرم بادوما می باشد و  برای طرفین آن ایجاد التزام و تعهد مینماید.

روز کاری: روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.

پلتفرم بادوما: پلتفرم یک زیر ساخت  فنی برای شکل گیری تعامل ، تعیین چارچوب و ضوابط قانونی بین تامین کنندگان وکاربران در نشانی اینترنتی  https:// badoma.ir/ در دسترس کاربران است  بنابراین پلتفرم یک  واسطه فروش محصولات حوزه کودک به شمار می‌رود و تمام کالاهای موجود در فروشگاه متعلق به تولیدکننده و یا توزیع‌کننده‌های معتبری است که با «پلتفرم بادوما» همکاری کرده‌اند. بنابراین، پلتفرم بادوما ، بستری برای عرضه محصولات کودک و دسترسی راحت کودکستان‌ها و مراکز فعال در حوزه کودک، به محصولات کودک است.

کاربر/مشتری: کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پلتفرم بادوما اقدام کند.

تامین کننده: منظور از تامین کننده شخصی است که کالا یا خدمات خود را به مشتری / کاربر عرضه مینماید و با پلتفرم بادوما همکاری نموده و طرف قرارداد می‌باشد .

کالا و خدمات : محصول و خدمت قابل ارائه در پلتفرم بادوما است  که شامل هرگونه محصول یا خدمت ویژه کودکان زیر 7 سال است که توسط پلتفرم بادوما بررسی و تایید شده است.

توافقنامه: منظور سند حاضر است که مبنای ارائه خدمات از سوی توتک به کاربران در پلتفرم بادوما می باشد و  برای طرفین آن ایجاد التزام و تعهد مینماید.

روز کاری: روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.

3-1- اهلیت کاربر

الف: در مورد اشخاص حقیقی تنها اشخاص 18 سال و بالاتر که دارای رشد و سلامت روانی هستند، می‌توانند از خدمات پلتفرم بادوما استفاده نموده و یا حساب کاربری ایجاد نمایند.

ب: افراد زیر 18 سال باید تحت نظر ولی یا قیم قانونی خود و با نمایندگی آنان از خدمات پلتفرم بادوما استفاده کنند. در غیر این صورت پلتفرم بادوما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این اشخاص نخواهد داشت.

ج: اشخاص حقوقی که در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده باشند و دارای وضعیت فعال و معتبر باشند، نیز می‌توانند توسط نماینده خود که دارای اختیارات لازم از سوی شخص حقوقی است، عضو این سایت شده و از خدمات سایت استفاده کنند. در صورت لزوم نامه معرفی نماینده از سوی شخص حقوقی  اخذ خواهد شد.

3-2-اطلاعات حساب کاربری

الف: تمامی خدمات ارائه‌شده در پلتفرم  نیازمند ثبت‌نام کاربر در حساب کاربری است. حساب کاربری صرفاً متعلق به شخصی است که اطلاعات وی در حساب کاربری درج می‌گردد، بنابراین کاربر با ثبت‌نام کاربری موافقت می‌کند که اطلاعات دقیق و معتبری از خود ارائه دهد و در صورت هرگونه تغییر، این اطلاعات را به‌روزرسانی کند. هر کاربری مسئولیت حساب کاربری خود و همچنین مسئول حفظ نام کاربری و رمز عبور خود است و شخصاً مسئول هرگونه فعالیت تحت نام کاربری خود را بر عهده دارد.

ب: عضویت در پلتفرم بادوما رایگان است‌. جهت استفاده از خدمات سایت، کاربر می‌بایست هنگام ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور برای خود تعیین کند. با انتخاب نام کاربری و رمز عبور و تأیید آن توسط پلتفرم، کاربر به عضویت سایت درآمده و مسئولیت کلیه امور انجام‌شده توسط وی در پلتفرم به عهده کاربر خواهد بود. در غیر این صورت، استفاده از خدمات پلتفرم بادوما مجاز نبوده و هرگونه دسترسی یا استفاده به جز از این روش، به معنای تجاوز به حقوق پلتفرم بادوما است و پیگرد قانونی دارد.

ج: پلتفرم بادوما مجاز است به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم اطلاعاتی را که برای تایید هویت کاربر ضروری است کسب کند. پرسش از کاربر برای دریافت اطلاعات تکمیلی‌، درخواست تأیید پست الکترونیکی‌ و غیره می باشد.

3-3-احراز هویت کاربران

الف: ایجاد حساب کاربری در پلتفرم بادوما نیازمند دریافت اطلاعاتی نظیر اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس، تصویر پرسنلی، محل سکونت می‌باشد.

درهرحال، دریافت کلیه خدمات از پلتفرم بادوما منوط به رعایت الزامات قانونی از جمله قانون مبارزه با پول‌شویی، قانون جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیکی، مجازات اسلامی ، ضوابط و مقررات قانونی دیگر همچون  بخشنامه ها و ضوابط بانک مرکزی و دستورالعمل‌های پلیس فضای مجازی می‌باشد؛ از همین رو، کاربر متعهد است در صورت نیازمدارک درخواستی را در پلتفرم قرار دهد.

ب: در صورت نیاز به شماره‌حساب و یا شماره کارت‌بانکی کاربران موظف‌اند صرفاً اطلاعات کارت و حساب بانکی متعلق به خود را معرفی نمایند. در صورت انسداد یا تغییر اطلاعات حساب و کارت‌بانکی کاربر می‌بایست در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را به پلتفرم بادوما نماید یا در اسرع وقت اطلاعات مربوط را در سایت به‌روزرسانی کند و در غیر این صورت مسئولیتی متوجه پلتفرم بادوما نخواهد بود.

ج: پلتفرم بادوما اطلاعات دریافت شده از اعضای خود را فقط در امور مرتبط با فعالیت شرکت استفاده می‌کند و به‌هیچ‌وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد داد. همچنین در صورت نیاز به انجام مقاصد تجاری با کسب اجازه از کاربر نسبت به بهره‌برداری از این اطلاعات اقدام خواهد کرد. درهرحال تحلیل داده‌های گردآوری‌شده در سایت از فعالیت کاربران مجاز می‌باشد.

د: در هر موردی که پلتفرم بادوما به شناسایی دقیق‌تر کاربر نیاز داشته باشد، حق دارد تا قبل از ارائه خدمات، مدارک تکمیلی موردنیاز خویش را از کاربر مطالبه نماید و یا اینکه ادامه خدمت‌رسانی رو منوط به ارائه مدارک موردنیاز نماید.

ی: صحت اطلاعات ارائه‌شده در سایت به عهده کاربر است و این اطلاعات مبنای اصلی در ارائه خدمات بوده و چنانچه خللی در خدمات به علت نقص اطلاعات ارائه‌شده توسط کاربر صورت پذیرد پلتفرم بادوما هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص خدمات ارائه‌شده ندارد و مسئولیت خسارت وارده به پلتفرم بادوما به عهده کاربر است.

درج هویت حقیقی و حقوقی، آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشنده سفارش ثبت شده توسط مشتری را لغو کرده و به فروشگاه اطلاع می دهد و فروشگاه مبلغ دریافتی را با کسر هزینه های ارسال  طی 1 روز کاری به حساب مشتری عودت می نماید.

و: در صورت کشف یا شناسایی هرگونه فعالیت مجرمانه و یا ارائه اطلاعات و مدارک مجعول توسط کاربر مانند انجام معاملات ربوی، پولشویی، کلاهبرداری، سرقت و غیره ضمن تعلیق حساب کاربری و ضبط موجودی کیف پول، از طریق مراجع قضائی پیگرد قانونی به عمل خواهد آمد.

3-4-امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی

الف: پلتفرم بادوما اطلاعات شخصی کاربر را بدون اذن و اجازه، در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد، مگر در مواردی که قانون ارائه آن‌ها به مراجع ذی‌صلاح قانونی را مجاز شمرده باشد یا به دستور مقام قضایی. بدیهی است این مورد در رابطه با اطلاعاتی که در اختیار عموم قرار دارد صدق نمی‌کند.

تبصره :اطلاعات مربوط به ارسال محصول و خدمات پس از فروش، در اختیار تأمین‌کنندگان معتبر پلتفرم بادوما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که بر اساس تفاهم‌نامه ما بین پلتفرم بادوما، تامین‌کنندگان حق هیچ گونه استفاده‌ای از داده‌های مذکور غیر از ارسال محصول و خدمات پس از فروش را ندارد.

ب: حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران برای پلتفرم بادوما از جمله اصول اساسی و مهم حرفه‌ای به شمار می‌رود.

ج: اطلاعات شخصی و همچنین کلیه داده‌ها در سرورهای امن و محافظت‌شده پلتفرم بادوما ذخیره خواهد شد.

د: پرداخت‌های ریالی در بستر شبکه پرداخت الکترونیکی و از طریق درگاه‌ها امن شبکه بانکی یا شرکت‌های پرداخت الکترونیک در صفحات امن SSL انجام می‌پذیرد .

ه: اطلاعات و دسترسی‌هایی که علاوه بر اطلاعات هویتی موردنیاز می‌باشد، شامل موارد ذیل می‌گردد:

  1. دسترسی به موقعیت جغرافیایی
  2. دسترسی به اینترنت
  3. دسترسی به IP اینترنتی
  4. اطلاعات شماره کارت بانکی

تبصره: پلتفرم بادوما تعهد می‌نماید اطلاعات و دسترسی‌های مذکور را صرفاً در راستای ارائه خدمات خود مورد استفاده قرارداد دهد و از این اطلاعات هیچ‌گونه بهره‌برداری دیگری که مورد تائید کاربران نیست، ننماید.

3-5-لغو یا تعلیق حساب کاربری

الف: كاربر در هر زمان می‌تواند درخواست لغو عضویت در پلتفرم بادوما را بدهد. پلتفرم بادوما حساب کاربر مورد نظر را غیرفعال می‌کند، اما از پایگاه داده‌های خود خارج نمی‌کند. اطلاعات و عملیات کاربران حداقل به مدت شش ماه پس از خاتمه عضویت  بایگانی می گردد. درصورتی‌که کاربر عملی خارج از قوانین و مقررات تعیین‌شده انجام دهد، پلتفرم بادوما مجاز خواهد بود بدون اخطار پیشین عضویت کاربر را به حالت تعلیق درآورده یا لغو کند و طبق قوانین و مقررات با وی برخورد خواهد شد. کاربر با قبول این توافقنامه موافقت خود را مبنی بر ایفای تعهدات مندرج در قوانین و مقررات را اعلام می‌دارد.

ب: با قبول این توافقنامه پلتفرم بادوما مجاز است تا در صورت وقوع هرگونه تقلب، سفارش غیر‌مجاز یا کشف احتمال تقلب و کلاه‌برداری عضویت کاربر را معلق و یا لغو نماید و کاربر حق هیچ‌گونه اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.

3-6- محتوای الکترونیکی

الف: کاربران می‌پذیرند که پلتفرم بادوما برای ارسال اخبار ، اطلاعات محصولات و وضعیت سفارش از ارسال پیامک و تماس با شماره تلفن ثبت شده و ارسال ایمیل به‌عنوان راه ارتباطی با وی استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی به‌موقع به ایشان نرسد.

3-7-پشتیبانی خدمات

فعالیت آنلاین پلتفرم بادوما در طول شبانه روز و در طول  ایام هفته در اختیار کاربران می باشد . پشتیبانی  تلفنی خدمات پلتفرم بادوما در طول روز های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه  از ساعت 8 صبح الی 16 در دسترس می باشد.

4-1-پنل کاربری پلتفرم بادوما

برای ورود به پنل کاربری می‌بایست رمز عبور و شناسه کاربری ثبت شود. دسترسی اشخاص غیرمجاز به پنل کاربری ممنوع می‌باشد و کاربران حق ندارند اطلاع کاربری خود را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند در غیر اینصورت مسئولیت بر عهده کاربر است.

4-2-شیوه درخواست خدمات

الف: کاربران درخواست خدمات مورد نظر خود را در پلتفرم بادوما و در پنل شخصی خود را ثبت می‌نمایند و صرفاً درخواست‌های ثبت‌شده در پنل کاربر قابل‌پردازش و اجرا می‌باشد.

ب: درصورتی‌که اخلالی در پردازش دستورات یا ثبت آن‌ها به وجود آید کاربران می‌توانند از طریق پشتیبانی پلتفرم بادوما مشکل به وجود آمده را برطرف نمایند و یا از طریق تیکت درخواست رفع مشکل به وجود آمده را بنمایند.

ج: سفارش های ثبت شده در پلتفرم بادوما صرفاً قابل پردازش و پیگیری است و درخصوص سفارش خارج از پلفترم  و ارتباط فروشنده و کاربر خارج از پلتفرم بادوما مسئولیتی نخواهد داشت.

4-3- حق بررسی و مرجوعی هفت روزه

الف: در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، پلتفرم بادوما با همکاری کلیه فروشندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به بررسی دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت بررسی باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.

ب: لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط فروشنده  بررسی می‏‌شود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می‏‌شود. در بروز اختلاف بین فروشنده و کاربر امکان بررسی و حل اختلاف توسط کارشناسان پلتفرم بادوما وجود دارد.

ج:برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض 7 روزه بادوما، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

د: در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در بادوما به اتمام برسد، و بادوما امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ دریافتی را به حساب خریدار استرداد نماید.

4-5-لغو یا مرجوع نمودن سفارش

الف: کاربر ظرف حداکثر 24 ساعت از زمان ثبت سفارش و تا قبل از تایید یا ارسال فروشنده حق لغو سفارش خود را خواهد داشت و در صورتی که پس از ارسال سفارش کاربر درخواست لغو سفارش را داشته باشد می بایست با هزینه خود نسبت به عودت کالا اقدام یا هزینه باز ارسال را پرداخت نماید تا سفارش لغو گردد.

ب: مشتری حق دارد در صورت هرگونه مغایرت در جنس، کیفیت و مشخصات ارائه شده مراتب عدم رضایت خود را طی 24 ساعت پس از تحویل کالا به پشتیبانی مشتریان بادوما اطلاع دهد. عدم رضایت از کالا طی 24 ساعت پس از تحویل کالا به پشتیبانی مشتریان بادوما اطلاع دهد و تا 7 روز پس از تحویل فرصت دارد که کالا را برای فروشنده ارسال کند؛ 24 الی 48 ساعت پس از ارسال و تایید فروشنده وجه مشتری به کیف پول یا حساب بانکی وی مسترد می شود.

5-1-حق کپی‌رایت و سایر دارایی‌های فکری

الف: همه مطالب در دسترس از طریق پلتفرم بادوما ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پلتفرم بادوما در سایت اعم محتواهای متنی، صوتی، تصویری، ویدئویی و طرح و نمایش‌های گرافیکی و غیره متعلق به پلتفرم بادوما بوده و حقوق مادی و معنوی آن تمام در اختیار پلتفرم بادوما است. کاربران صرفاً با کسب مجوز کتبی پلتفرم بادوما می‌توانند اقدام به نشر این محتواها بنمایند.

5-2-موارد عدم مسئولیت

الف)پلتفرم بادوما مسئول خسارات اتفاقی، غیرقابل‌پیش‌بینی و تبعی در قبال کاربران نیست. مسئولیت پلتفرم بادوما محدود به خسارات مستقیم و بلاواسطه‌ایی است که با اثبات تقصیر پلتفرم بادوما به کاربران یا اشخاص ثالث واردشده است. درصورتی‌که ثابت شود ورود خسارت درنتیجه اهمال، تقصیر و یا نقض تعهدات قانونی یا قراردادی کاربران بوده است پلتفرم بادوما تعهدی به پرداخت خسارت نخواهد داشت. همچنین درصورتی‌که احراز گردد وقوع حالت فورس ماژور یا قوه قهریه باعث ایجاد خسارت گردیده است، پلتفرم بادوما از مسئولیت بری خواهد بود.

ب)پلتفرم بادوما هیچ مسئولیتی در خصوص خسارات وارده در نتیجه حمل و نقل کالا نخواهد داشت . 

ج)مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط حمل و نقل و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده تأمین‌کنندگان است و پلتفرم بادوما در این خصوص مسئولیتی ندارد.

د)کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است و پلتفرم بادوما در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت .

6-1- شرکت پیشرفت زیست‌بوم کودک در پلتفرم بادوما، به صورت مستقیم کالا و خدماتی را ارائه نمی نماید و صرفاً کالا و خدمات فروشندگان را معرفی نموده و امکان عرضه و فروش آن را به کاربران فراهم می نماید، لذا معاملات و سفارشات صورت گرفته در پلتفرم، میان کاربران و فروشندگان است، اما پلتفرم بادوما پشتیبانی و پیگیری های لازم را در خصوص ثبت سفارش و ارجاع آن به فروشنده را انجام می دهد.

6-2-  پلتفرم بادوما هیچ‌گونه دخالتی در معاملات صورت گرفته فی‌مابین کاربران و فروشندگان، ازجمله قیمت‌گذاری‌ها، تحویل، کیفیت و کیمیت کالاهای عرضه شده و تحویل داده شده و غیره ندارد.

6-3- سفارش های تایید و پردازش شده در داخل پنل کاربری قابل رویت است و پس از تسویه وجه آن به صورت آنلاین، بلافاصله سفارشات کاربر به فروشنده اعلام و ارجاع  میشود، در صورتیکه فروشنده به هر دلیل امکان تامین کالا یا ارسال را ظرف 1 روز کاری از زمان ارجاع سفارش نداشته باشد یا سفارش را تایید ننماید، سفارش لغو و به اطلاع کاربر خواهد رسید و سپس وجوه پرداختی کاربر به کیف پول وی مسترد خواهد شد. در صورت تایید فروشنده نسبت به امکان تامین و ارسال کالا، با هماهنگی کاربر، ظرف حداکثر 2 روز کاری  از زمان تایید فروشنده، سفارش به کاربر ارسال خواهد شد.

6-4- در صورتی که تعداد سفارشات در خصوص هر قلم کالا یا خدمات بیش از مصرف متعارف باشد توسط تیم پشتیبانی شرکت پیشرفت زیست‌بوم کودک بررسی خواهد شد و در صورت تایید پردازش سفارش انجام می گیرد.

6-5- در صورت بروز هرگونه خطا یا اشتباه  نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در پلتفرم بادوما، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. بادوما در اسرع وقت وجوه دریافتی را به کیف پول کاربرعودت نموده و حسب درخواست کاربر ظرف 1 الی 2 روز کاری وجه مذکور به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز می گردد .

6-6- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی، وجه مزبورطی 1 الی 2 روز کاری حسب درخواست مشتری به حساب / کیف پول  وی واریز خواهد شد.

6-7- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی خرید یا رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. سایت بادوما هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

6-8-در صورت استفاده از کد تخفیف پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

7-1-در صورت تایید فروشنده نسبت به امکان تامین و ارسال کالا، با هماهنگی کاربر، ظرف حداکثر 2 روز کاری از زمان تایید فروشنده، سفارش به کاربر ارسال خواهد شد.

7-2- محدوده خدمات پلتفرم بادوما مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران است فلذا هرگونه دسترسی به خدمات پلتفرم بادوما خارج از مرزهای جغرافیائی ایران ناممکن می‌باشد

7-3-هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است و در زمان ثبت سفارش با توجه به محل تحویل کالا محاسبه و در فاکتور نهایی اعلام میگردد.

7-4-تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

7-5- بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل کالا به عهده شرکت حمل و نقل است.

7-6-آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش، سایت پلتفرم بادوما اطلاع داده شود.

8-1- کلیه اطلاع‌رسانی‌های و اعلانیه ها و وضعیت سفارش در قالب داده‌ پیام و تماس با شماره مرجع بادوما به شماره 982000011022011 انجام می‌پذیرد. مکاتبات الکترونیکی کاربر و بادوما به عنوان داده پیام قابلیت استناد داشته و به عنوان سند محسوب می گردد. 

تبصره- لازم به ذکر است پلتفرم بادوما جهت اطلاع از دیگر خدمات، از سرویس پیامکی شماره 2000500666 استفاده می کند و مسئولیتی در قبال دیگر شماره ها ندارد. هر شماره ای غیر از شماره مرجع بادوما باطل و مصداق کلاهبرداری است .

8-2- برای استناد پذیری درخواست کاربر می‌پذیرد درخواست‌های خود را به‌صورت مکتوب در قالب داده‌پیام به‌صورت ایمیلی و یا پنل کاربری یا تیکت ارسال نماید و در صورت ضرورت صرفاً به شماره تماس‌های پشتیبانی معرفی‌شده در سایت ارتباط برقرار نماید در غیر این صورت درخواست‌های کاربر خارج از مبادی اعلام‌شده موردپذیرش قرارداد نمی‌گیرد.

8-3- در صورت نیاز مکاتبات و مراسلات فیزیکی به اقامتگاه قانونی کاربر و یا نشانی اعلام‌شده صورت می‌گیرد. ارسال هرگونه اوراق و ابلاغیه به نشانی اعلام‌شده طبق ماده ۱۰۱۰ قانون مدنی معتبر می‌باشد.

9-1- کاربر اذعان و اقرار می‌نماید که پلتفرم بادوما صرفاً یک پلفترم و بستر عرضه کالا و خدمات بوده و هیچ‌گونه فعالیت دیگری ندارد. در صورت ممنوعیت فعالیت پلتفرم بادوما ادامه خدمت‌رسانی به کاربران محدود و یا معلق خواهد شد و کاربر با علم به شرایط فعالیت پلتفرم بادوما اقدام به ایجاد حساب کاربری و درخواست خدمات می‌نماید.

9-2- کاربر اذعان و اقرار می‌نماید کلیه اطلاعات هویتی و شخصی که در سامانه پلتفرم بادوما درج نموده است صحت داشته و در صورت کشف کذب اطلاعات مسئول جبران کلیه خسارات قانونی می‌باشد.

9-3-کاربران اذعان و اقرار می‌نمایند که علامت تجاری پلتفرم بادوما ، نام دامنه، طراحی‌های سایت، سایر طرح‌ها و حقوق مالکیت فکری مندرج در سایت بادوما یا فروشگاه بادوما متعلق به پلتفرم بوده و حق هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز را از خود سلب می‌نمایند.

۱۱-۱- توافق نامه حاضر تا هنگامی که کاربر از خدمات پلتفرم بادوما و شرکت از طریق حساب کاربری خود بهره می برد لازم الاتباع است و هر زمان که کاربر اقدام به لغو حساب کاربری نماید، تعهدات توافق نامه حاضر فسخ میگردد مگر آنچه که به موجب قانون می بایست اجرا و رعایت گردد.

تبصره : پلتفرم می تواند در هر زمان با توجه به شرایط مندرج در این توافق نامه و تخلف کاربر از تعهدات نسبت به فسخ این توافق نامه بدون نیاز به حکم مرجع قضائی و به صرف لغو یا تعلیق حساب کاربری اقدام نماید.

۱۱-۲-پلتفرم بادوما متعهد به ارائه خدمات در بستر پلتفرم به کاربران است. همچنین پلتفرم بادوما حافظ امنیت اطلاعات و سیستم‌های نرم‌افزاری خود می‌باشد. لکن حملات سایبری سازمان‌یافته، ویروس‌ها، تروجان ها، کرم‌ها و هرگونه آلودگی سیستم‌های کاربران و یا آلودگی‌های که تاکنون وجود نداشته و یا ناشناخته بوده، دستورات قضائی و فیلترینگ، هرگونه اخلال در شبکه اینترنت داخلی و بین‌المللی، مسدودی حساب،  قطعی برق گسترده، سیل، زلزله و هرگونه رخداد طبیعی و انسانی و غیره در سطح کشور و یا بین‌المللی که منجر به تداخل فعالیت پلتفرم بادوما خارج اراده وی گردد از موارد فورس ماژور بوده و تا رفع این شرایط خدمات پلتفرم بادوما بدون هرگونه مسئولیت قانونی تعلیق می‌گردد.

۱۱-۳-در صورت حملات هکری، سایبری و ویروس‌ها که منجر به نشر اطلاعات و نفوذ امنیتی در سامانه‌های نرم‌افزاری گردد، به‌نحوی‌که فراتر از تدابیر امنیتی استاندارد برای حفظ امنیت باشد، پلتفرم بادوما تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات خواهد نمود اما مسئولیتی در این قبال آثار خرابکارانه این حملات ندارد.

۱۱-۴-همچنین در صورت انسداد حساب های بانکی پلتفرم بادوما به دستور مقام قضائی و یا مشکلات فنی سیستم پرداخت کشور تا رفع این انسداد پلتفرم بادوما مسئولیتی از جهت پرداخت خسارت به کاربران ندارد.

12-1 اگر اختلافی میان کاربر و پلتفرم بادوما به وجود آید، پلتفرم بادوما تلاش خواهد کرد تا این اختلاف را به روش منصفانه، کم‌هزینه و بدون نیاز به مراجع قانونی حل کند. در صورت بروز هرگونه مشکل از شما خواهشمندیم که در مرحله اول مستقیماً با پلتفرم بادوما تماس بگیرید. تلاش ما این خواهد بود که مسئله مربوط را بدون نیاز به پیگیری حقوقی و در اسرع وقت حل‌وفصل نماییم.

12-2-در صورت لاینحل باقی ماندن توسط هیئت حل اختلاف، طرفین می توانند صرفاً و لزوماً  به دادگستری شهر قم مراجعه نمایند.

12-3-در زمان بروز اختلاف، در صورت توافق طرفین، دو طرف به انجام تعهدات اوليه خود بر اساس قرارداد تا حل مناقشه ادامه می‌دهند. در غیر این صورت تا زمان حل‌وفصل کامل موضوع اختلاف تعهدات طرفین متوقف خواهد شد.

12-4-در صورت بروز اختلاف به دلیل عملیات صورت گرفته در بستر پلتفرم پلتفرم بادوما میان کاربران و همچنین با فروشندگان، نماینده معرفی شده از سوی عالی ترین مفام شرکت پیشرفت زیست‌بوم کودک  به‌عنوان داور مرضی‌الطرفین  تعیین می شود به حل‌وفصل اختلافات  و صدور رای خواهد پرداخت.